Ir al contenido principal
A perfeccion non existe, da o mesmo o tempo que dediques para conseguila porque sempre podia ser mellor.

Non sei se existe o destino ou non, nunca o supen, e supoño que nunca o saberei, se hay algun motivo polo que pasan as cousas ou simplemente pasan.
As veces gustame creer que algo me truxo a esta cidade, que algo toparei nas sua xente que me marque como persoa. Outras veces creo que e todo o contrario, que estou aqui porque eu quixen, ainda que ninguen o esperara, que a xente que coñezo ou non, son simple coicidencias e non teñe nada que ver co sino.
Todas estas cousas estan basadas nas miñas decisions e nas que os demais toman por min, porque a pesar de que son maiorciña, seguenas tomando por mi moitas veces.
Non me gusta que os demais pensen por min, nin me impoñan a sua forma de pensar, e o mesmo tempo encantame que os demais me dean a sua opinion cando lla pido. Outras veces, como hoxe, non quero saber, non quero ver, nin quero tomar ningunha decision, NON. Quero o meu mundo de hay unha semena.

Necesito non pensar, que o meu cerebro descanse un pouco. "espera dous dias" iso e o que me din, DOUS DIAS!!!! non podo esperar, nin quero esperar. Pero para ser franca o que non quero e escoitar o que me van dicir cando pasen os dous dias.

Comentarios